نظرسنجی

«استراتژی و برنامه های صادراتی»

 «استراتژی و برنامه های صادراتی»
مرکز آموزش بازرگانی وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان بالاترین مرجع تخصصی آموزش های کوتاه مدت مهارتی و کاربردی در کشور، با بیش از 20 سال سابقه در اجرای دوره ها، کارگاه ها و سمینارهای تخصصی و برگزاری جلساتB2B با بازرگانان خارجی، بدینوسیله به استحضار می رساند  از آنجایی که انسجام در صادرات محصولات و خدمات، بدون داشتن استراتژی ها و برنامه های مرتبط امکان پذیر نمی باشد، این مرک اقدام به برگزاری سلسله کارگاه های آموزشی «استراتژی و برنامه های صادراتی» در تاریخ 22 آذرماه، در شاخه کانی های غیرفلزی نموده است تا در حداقل زمان، شرکت کنندگان را با اصول تدوین راهبردها و برنامه های بازاریابی صادراتی آشنا کند.
سرفصل های مورد برررسی در کارگاه مذکور عبارت است از: استراتژی صادرات و برنامه بازاریابی صادراتی، بازار صادراتی، مشخصه های محصول صادراتی، قیمت گذاری، تدوین استراتژی  و تهیه برنامه بازاریابی  صادراتی، مورد کاوی تخصصی صنعت کانی های غیر فلزی شامل: تحلیل بازار، اطلاعات پایه از شرکت  مورد بررسی، استراتژی به کار گرفته شده و ...
به شرکت کنندگان پس از اتمام کارگاه آموزشی مرکز گواهینامه معتبر دارای مجوز صلاحیت آموزش کارکنان دولت از معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری، ارایه می گردد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام با شماره تماس 8695 داخلی 1 و یا 121 خانم رویتوند تماس حاصل نمایید.